Oniricomicón – Tiempo al tiempo

Segona entrega de còmics basats en somnis reals.  Espero que el Paco i el David em puguin perdonar… és lo fotut de ser amic meu (o que jo sigui amic vostre).

Com que segur que en breu m’inundarà una marea de correus electrònics i trucades de fans i periodistes demanant-me dedicatòries i entrevistes i no podré atendre-us com us mereixeu, contestaré el que sé que tots us esteu preguntant: és en blanc i negre perquè el color no aportava res a la història… i així el podíeu tenir abans.  Ho he fet per vosaltres.

Aquest cop us el penjo en format PDF.  Pesa una mica.  Paciència.  He fet una versió en català, i una en castellà.  Personalment m’agrada més com ha quedat en castellà, però se’m feia raro parlar en castellà amb el Paco i al David i l’he traduït.

Per llegir en versió original, feu click sobre el pedrot:

Per llegir en versió original rotulada en castellà, feu click sobre el pedrusco:

Leave a comment